دخيا: در منچستر راحتم و به رئال نمي روم
نوشته شده توسط : سینا مظفری
پس از شروع بد ايکر کاسياس در اين فصل و پذيرش گل هاي زياد از روي ضربات ارسالي از کناردخیا که در سال 2011 از اتلتیکو راهی منچستر یونایتد شد، در چند فصل اخیر توانسته اعتماد هواداران یونایتد را به خود جلب کند. او امروز در مصاحبه با نشریه کیکر، ضمن تکذیب شایعات اخیر گفت:" در حال حاضر در منچستر یونایتد احساس راحتی می کنم. در مورد شایعات اخیر هم باید بگویم که به رئال مادرید نمی روم چرا که منچستریونایتد بهترین باشگاه برای من است."

او در مورد شروع بد یونایتد در این فصل گفت:"طبیعی است که با آمدن یک مربی جدید، نتوانیم شروع خیلی قدرتمندانه ای داشته باشیم. فن خال همیشه می گوید که یونایتد پیشرفت خواهد کرد. شاید در این فصل قهرمان نشویم اما مطمئنم که به لیگ قهرمانان راه پیدا خواهیم کرد.

در ابتدای حضورم در منچستر، فرگوسن همیشه حامی من بود و در مقابل انتقادات از من حمایت می کرد. او در مورد من بسیار صبوری به خرج داد و من مدیون او هستم.امروز به کمک همان انتقادات، دروازه بان بهتری هستم. دروازه بانی، پست حساسی است و یک اشتباه ممکن است نتیجه زحمات کل تیم را به باد بدهد.خوشحالم که در منچستریونایتد به مرحله ثبات رسیده ام."ه ها که به هو شدن او در سانتياگو برنابئو انجاميد، زمزمه هاي جانشيني او توسط دخيا در فصل بعد به گوش رسيد.




:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: